2013-01-22 | 22:27:32

Frisk luft är musik för mina lungor.

Så trött på jobbet idag, men det var det fler som var. Snacka om att man kan skratta åt allt, bara man är tillräckligt trött.
En promenad senare och lite annat la jag mig för att vila lite. Vaknade strax före sex och var helt övertygad om att det var sex på morgonen, men siffrorna gick inte ihop.
Åkte ut till Munkis en stund för att vara trevlig med far min. Det blev ytterligare en promenad där ute, frisk luft måste ju ändå vara den bästa drogen.
Nu är vi hemma och inlåsa. Mätta och trötta hundar vid mina fötter. Själv sitter jag med en kopp te och letar musik som passar mig just nu.

Det var den tisdagen det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback