2013-11-17 | 07:32:47

Going home.

Så är vi påväg hem igen.
Några hundralappar fattigare, lite mer sliten, men också men insikten av att jag inte är värst när det kommer till shopping. 
Jag tror för några här på bussen, så är denna resa årets höjdpunkt. Som man har planerat, längtat och drömt om. Deras fem-sex GeKås-påsar mot min enda vittnar om shopping på, för mig, en helt ny nivå. 

Lisebergs julmarknad är resans höjdpunkt för mig. 4 miljoner lampor, julmusik och glöggdoft ( samt lite fejksnön. ) fick mig att vilja dansa och sjunga på torget. Men jag höll mig i skinnet, även om mitt inre gjorde volter.

140 mil innan vi är hemma. Jag mår bra här i min lilla hörna. Musik, serier, en filt och många timmar att reda ut tankarna.
Gött !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback