2013-11-13 | 17:25:24

Roadtrip.

Jag som tyckte att jag hade hur mycket tid på som helst att packa, och nu sitter jag här med andan i halsen !!
Blir en lite roadtrip med mamma och moster ner till Ullared.
Jag tycker det ska bli riktigt trevligt. Vi åker buss ner, och jag älskar verkligen att åka buss. När jag bodde i Ume så var det många som tyckte det var jobbigt att bussa när vi skulle åka hem, men jag älskade det.
Har laddat paddan med serier, film och en massa bra musik. Böcker och tidningar följer även med. Jag kommer göra mig egen lilla håla och bara mysa alla 160 mil =).
Dock irriterar jag mig på folk som svara med kommentaren "Usch vad jag tycker synd om er. Är ni knäppa??"
Hallå vi har själva beställt resan, ingen har tvingat oss, sluta gnäll du behöver inte följa.
 
I övrigt har det inte hänt så mycket, förutom det faktum att jag har fått pröva på att vara miljonär i några dagar. Någon gjorde fel och jag fick 1,9 miljoner för mycket. Tyvärr var jag tvungen att betala tillbaka vart enda öre.
Take care !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback