2014-01-26 | 17:55:35

Brunch-koma.

Igår hade jag tränat och trimmat hundar innan klockan var elva och det var dags för jobb.
Idag, hm tja en hundpromenad hann jag med på förmiddagen. Sen satt jag i över tre timmar och åt brunch och surrade. Inte lika effektiv dag, men så givande det ändå.
Skönt att få komma ut och bort. Lämna allt som tar så mycket energi av mig, stänga av alla tankar och bara surra en massa skit !! För det kan vi minsann !!
Sen att prata med personer som förstår hur man tänker, som förstår varför man blir så ledsen över vissa saker, det är så skönt. För då känner jag mig inte dum, besvärlig eller jobbig.
 
Har ett datarum som väntar på städning, samt en massa kassar med kläder att gå igen. Fast, jag tror jag gör något roligare istället ;).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback