2014-01-12 | 16:17:59

Söndag.

Söndag minsann.
Sitter här med en galen träningsvärk i mina bröstmuskler. Verkar som att mitt bänkande igår har gett lite resultat.
 
Igår hamnade vi hos Madde, lite lagom spontant. Chokladfondant, spel och tedrickande stod på menyn. En helt underbar kväll med andra ord.
Låter som en klyscha maybe, men att vara runt folk som sprider så mycket positiv energi, är som balsam för själen.
Själen fick sin balsam igår, nu behöver kroppen få lite frisk luft. En promenad för att rensa huvudet står på schemat.
 
 
 
Några timmar senare.
Jag avslutade visst inte mitt skrivande. Sen sist har jag varit på promenad, städat ut varenda liten del av julen samt druckit en enorm mängd med te.
Nu pillar jag mig i navel och funderar på om jag ska gå till gymmet eller inte. Var sugen på att köra ett benpass, men höften är inte i toppform och jag vet inte om det är dumt att reta den ännu mer.
 
Hur som haver, njut av söndagen gott folk !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback