2007-11-01 | 21:09:12

Mera wedding.

Jaja jag vet. Men jag har faktiskt tråkigt. Så jag kom på att ja kan ju lägga ut lite bilder från Maria och Niklas bröllop oxå. Har inte frågar Li, och hon vet ju vart jag bor. Nåja jag har ju min vakthund så den risken får jag ta !! ;0)


Här har vi då snyggingen.
image50

Här tror jag att Mari berättade att hon hade nyrakade ben, men ja kan ha fel ;0)
image51

Coolaste tårtdekorationen hade de då !!
image52

Här visar vi vår, hm tja kärlek för bruden.
image53

Vackra.
image54

Söt som socker.
image55

Jag har som även funderat (håret igen) att bli mörk, för jag ansåg att jag aldrig varit det. Men ja måste nog ändra mig när man ser denna bilden.

image56

Gode så mörk är jag. Hm tja vem vet. Äsch nu ska ja lägga mig i soffan så ni slipper höra från mig igen !!

Kram.

Kommentarer
Maria L skrev:

Alltså gumman. Du är en sån typ som passar i alla frisyrer så det är bara att klippa dig om du är sugen på det! Du är alltid vacker.
Angående IKEA så får ni självklart hänga med. Vi måste bara fixa barnvakt och lite sånt.
Kram!

Ps. Jag får väl sätta ut några bilder på dig som hämd *mohaha*

2007-11-01 | 21:50:57
URL: http://mariasnervsammanbrott.blogspot.com
Dieselpappa skrev:

Jag har också tråkigt. Å du kommer va skitsnygg i vilken frisyr/färg du än väljer! Kjam

2007-11-01 | 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback