2007-11-25 | 07:47:58

Morgon.

Borde inte sitta här. Borde stå på toan och sminka mig, fixa håret och göra mig redo för Coop. Ärligt talat så orkar jag inte. Sovit dåligt i natt, tur jag har min varma Robert att vända mig mot. Skönt med en famn att krypa in i när man känner sig som fem och det finns spöken i garderoben.

Disse, ni vet hunden som aldrig legat i sin korg förut, ligger där och myser. Åh tänk om jag fick krypa ner där istället för att masa mig till jobbet. Det vore såååååå skönt.

Igår var det dop. Ska lägga ut lite bilder senare ikväll. Alla var så fina och bebisarna såååå söta !!

Diesel och husse ska åka och hälsa på Hjortronmyren´s idag. MAtte får inte följa för hon ska jobba, blääää. Hon missar även skyltsöndag. Vem har kommit på att lägga skyltsöndag helgen före första advent ??!! Hel korkat enligt min åsikt.

Nä nu har jag tjuvläst alla bloggar, ätit lite nu måste jag göra mig klar.

Tills vi ses igen !!

Lägger ut en bild på två av mina favoritpojkar, hihi en nakenbild ;0)

image63

Här kommer två till av mina favvispojkar. :0)
image64

Nä nu måste jag verkligen åka !!

Kommentarer
Anonym skrev:

haha vad söt jyckke

2007-11-25 | 07:52:01
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback