2009-02-17 | 15:51:31

Vinn ett nagellack !!

Hörrni nu är det faktiskt dax för en tävling här i bloggen !!
Hade tänkt vänta tills jag kunde göra en flashig sådan, men jag har insett mina begränsningar.

Så det här är vad ni kan vinna !!


Ett nagellack från Lóréal, Star Magnet i färgen Magnétic Silver.


Ett nagellack som med hjälp av en magnet gör ett snyggt mönster i lacket !!

Allt ni behöver göra är att lämna en, två eller kanske tre kommentarer här.Har ni en egen blogg så får ni gärna skriva ett inlägg där ni länkar vidare till tävlingen !!
Tävlingen pågår till den 28 feb.

LYCKA TILL !!

Kommentarer
Theres skrev:

Haha!!!! Jag var först ut, yess. Vill vinna såklart och jag ska göra reklam för dig var så säker !!



Kram T

2009-02-17 | 17:26:01
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Jennie W skrev:

Jag vill också vara med och tävla helst vinna förstås men jag brukar bara vinna tråkiga saker du vet rännan på jobbet hörde att du fick den lilla i dag.

Kram

2009-02-17 | 19:29:33
URL: http://jewi.blogg.se/
Pigge skrev:

Jag vill vinna den för jag ska ge den till min sambo som jag tycker förtjänar en present!!!

2009-02-18 | 18:48:19
Micke B (jennie W.s sambo) skrev:

jag vill oxå vinna,men bara för att ge det till min sambo som aldrig vinner nåt,,,,,,

2009-02-19 | 13:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback