2009-01-19 | 14:56:49

Att ha en underbar pappa.

Så var jag hemma. Föret var lite småspännande med det gick bra. En mysig lunch i Lule blev det. Hoppas det hjälpte lite iallafall.
Spenderade 300 kr på Djurmagasinet inna jag åkte hem. Väl hemma möttes jag av en förfärlig stank !! Eskil hade bajsat inne och det var inte den fasta sorter !!
*uäk*
RIngde min älskade pappa som gjorde en uttryckning. Jag hade inte klarat det själv, började hulka bara jag kom in i läggan. Som ni förstår är barn ingenting för mig. Pappa fixade och fick en påse lusseprinsar som tack !! Nu är det skurat med citronsåpa och ja kan äntligen stänga alla dörrar och ta av mig jackan.
Alla stjärnor i hela världen till min pappa, älsk dä !!

Phu nu måste ja ta en kopp för att lugna nerverna. ;0)

Puss !!


Älskade pappa med en liiiiten Disseman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback