2009-01-15 | 20:55:30

Krishantering för min JD-lover.

Så var man hemma från jobbet. R är på hockey med min pappa, så jag är ensam hemma. Eller jag har ju mina vita små moster med mig. Tror ni att de brydde sig om att det var minus tjugotvå ute ??!! Ikke det, de ville springa, rulla sig i snön och busa en massa. Matte var med en stund, sen fick det räcka.
Mina planer för kvällen är att sitta här en stund med min kopp. Sen had ejag tänkt inta soffan och läsa Chick  och dricka lite Smoothie. Börjar sex i morgon så det känns som om en lugn kväll är det enda rätta.

Sen såg jag att ja kanske måste ha en krishantering oxå, JD ska ju tydligen lämna Scrubs, hur ska det gå min min lilla JD-lover då??!!
Jag finns här för dig gumman !! ;0P

Nu blire att läsa lite bloggar !!

Puss !!

Kommentarer
Theresen skrev:

Jo klicka på du, du kommer INTE att bli besviken. Förbered dig på att fylla skafferiet med nya spännande ingredienser också!



Puss!

2009-01-15 | 21:01:49
URL: http://theressorvag.blogg.se/
JD-Lover skrev:

...the show must go on...

2009-01-16 | 12:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback