2009-01-05 | 21:44:38

Skridskor och hårvårdstips !!

Så var det kväller (eller vad nu rumpnissarna säger.)
Jag och R har varit och åkt skridskor. hur kul som helst !! Dock var ja inte kung, men helt värdelös var ja inte heller. R försökte lära mig hur man stannar, dvs inte åka i i sargen eller i honom. ;0)
Jag damp bara i backen en gång, men inte minns jag att isen var SÅ hård. Ajaj.
Det var riktigt roligt och det ska vi helt klart göra om. Jag tog inte med någon kamera eller så, ville inte riskera att slå sönder ngt, jag visste ju inte hur värdelös jag skulle vara. Men nästa gång ska jag dokumentera.

Rasmus med mor och far kom förbi i Munkis så vi spelade lite spel, och pappa lärde Rasmus hyss.

Nu har jag nyss badat. Lovad emig själv att försöka behandla min kropp lite bättre detta året. Jag har gjrt två hårinpackningar och skrubbat ansiktet lika många gånger. Sen ahr jag börjat smörja in mig varje kväll minsann. Hur länge det håller, det vet ingen. ;0) Hårinpackningen jag anväder är verkligen super, håret blir mjuk och glasigt och det känns då som om det mår bättre.

Loreal Intense repair intensiv kur.


Loreal Intense repair intensiv kur 500ml
Funkar då skitbra för mitt "skadinaviska" hår. Efterosm jag allt som oftast fönar och dylikt, så är det bra att bygga upp håret lite åsså. Finns bla på www.lyko.se där kostar en 500 ml 299 :-
Den är väldigt dryg och luktar mumma !! :0)

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback