2009-01-08 | 22:44:22

HM-beställningar inte helt lätt.

Just nu håller jag och Maria på att beställa från HM. Det krävs en del vill jag lova !! Bilder ska skickas, storlekar ska funderas över och färger ska väljas. Inte helt lätt !!

Jag har iallafall beställt klart.....hm tror jag. Måste säga att jag köper kläder på ett helt annat sätt. Förr köpte jag kläder bara för att jag tyckte de var snygga, men nu funderar jag lite mera på hur jag ska bära dem, till vad och kommer de verkligen vara snyggt på mig ??!! Jag tänker igenom saker och ting mkt bättre, vilket resulterar till mindre oanvända kläder i garderoben.

 
Den hära koftan blev jag bara SÅ kär i. Syns inte så bra men det är körsbär på den.  Åh jag bara älskar den. Hoppas nu bara den sitter bra åsså.


Ett par enkla träningsbyxor att tex ha på Yogan.

Samma här fast typ ballongbyxa, ska prova och se vilka som känns bäst.

Nä nu måste jag guida M lite, vi kom just fram till att hon behöver Sillisar !!

Kommentarer
Sandra Gee skrev:

åh va mysiga dom ballongbyxorna ser ut att vara =)

2009-01-08 | 23:43:01
URL: http://sandragee.blogspot.com
Theres skrev:

Jag har beställt dom översta byxorna, fast den långa modellen. Dom verkade så snygga och sköna. När dom kommer (och passar) blir det träningskort på korpen!

2009-01-09 | 08:58:30
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback