2009-10-05 | 13:43:21

Jelly Bean.

När jag och mamma var på tjejkvällen häromdagen så var vi in på Önska (fd. Duka.) där hade de fått in en ny serie Jelly Bean. Jag blev helt förälskad i de härliga färgerna och formerna !!
Sepciellt förtjust blev jag i dessertskålarna och tårtfaten. Kilckade in på deras hemsida just och där finns hur mkt som helst som gärna skulle få hamna i mina skåpar.
Förutom dessertskålarna, tårtfatet så skulle jag gärna ha kupan till tårtfaten, det lilla kupan på tre ben. Ja ni det finns en hel del att välja på.
Själv skulle jag blanda lite lätt bland färgerna. Jag älskar porslin som gör mig glad !!
Hur skulle ni göra ??


     
Dessertskålarna 199:-/st.

  
Tårtfat 579:-/st.

  
Fat och kupa 1499:-.

  
Tårtkupa 699:-/st.




     
Stort fat 695:-/st.



De har även muggar, koppar, uppläggningsfat.
Ja det finns hur mkt som helst !!


Kommentarer
Lena skrev:

Tjena!

Jag hittade heller inga ballerinor eller Marabou med pepparkaka i min affär - suck!!!



Jomen du kan visst recensera teer och annat i min butik. När du klickar upp ett te, står det nedanför bilden: Beskrivning / Recensioner. Klicka då på Recensioner så kan du skriva något där!



Kram

2009-10-05 | 14:37:08
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback