2010-04-17 | 19:32:29

Ananas - inte på ett tag eller ??

Lite putt är jag över att jag missar min kusins kalas, främst för att hans sambo är en grym bakare !! Men men man vill ju inte åka om man inte känner sig hundra procentig, man vill ju inte heller smitta en massa folk.

Hade en kund idag som frågade om det var några varor som hon trodde vi skulle bli utan nu när alla flygtrafik haltar. Jag hade inte hört något om det då, men på Aftonbladet kan man läsa att vissa saker kommer vi kanske måste vara utan ett tag framöver......ananas, jordgubbar, andra exotiska frukter och dylikt. Bananer kommer dock oftast med båt så det borde klara sig. Men jag sitter och funderar, hur blir det med andra saker som typ kaffe, typ franska ostar och liknande......kommer hyllorna gapa tomma nu ett tag framöver eller ??!!


En ovanlig syn i kyldisken framöver eller ??!!



Vad tror ni om flygbolagen, kommer de konka ??
Vad tror ni mer vi kommer få se för effekter efter vulkanutbrotten ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback