2010-12-05 | 18:01:48

Förvirrad, mer än vanligt.

Hade ju tänkt klä granen ikväll.
Men jag vet inte om jag orkar. Helt sjukt trött.
Sen har jag varit sådära lagom förvirrad idag på jobbet.

Var påväg på rast, kvart i ett för jag visste att jag skulle sitta i kassan klockan halv två. Då kommer Britt från kundservice för det är en kassörska som inte blivit avlöst så hon ska kolla upp detta.
"Höhö tänk om det är jag som ska lösa av henne" skämtar jag. Eftersom jag minsan visste att det INTE var jag, skulle ju dit halv två.
Vi kommer fram till att hon ska bli avlöst halv två, men det är ju ett tag menar jag. Britt tittar på mig och säger att klockan är ju faktiskt tjugo i två.
Men hallå !!
Det är ju JAG som ska lösa av stackarn.
Jag hade alltså en hel timma borta av dagen.
Sen så trodde jag att jag slutade halv fyra idag, men det var kvart i.

Vart mejeritelefonen är ??!!
Gissa tre gånger.


Nej, jag sitter inte på jobbet och skriver. ;0).

Ska snart gå tillbaka med telefonen. Först ska jag dricka upp min kopp med Pina Colada-T, kanske den hjälper mig att hitta tillbaka till verkligeheten.


Kommentarer
Jennie W skrev:

Klä granen nån annan dag kan gå dåligt annars med tanke på din dag :) Kram

2010-12-05 | 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback