2010-02-13 | 12:27:20

Härliga lördag.

Vilken underbar morgon !!
Solen skiner, temperaturen ligger bara på några få minusgrader och det är vindstilla.
Man kan ju inte bli annat än lycklig sånna hära dagar.

Jag och hundarna har varit ute på en promenad, där de fick springa hur mkt som helst.
Sen tog jag frukosten och satte mig ute på balkongen. Har så tur att den ena balkongen ligger precis rätt, sol och ingen blåst. Där satt jag och nöjt med min tidning en bra stund.
Längtar tills man kan sitta där i morgonrock och ändå tycka att det är varmt !!





Eskil har full koll på vad som händer i grannskapet.


Diesel vill inte vara sämre.










På tal om förra inlägget, så som den sportfåne jag är, klev jag upp för att se invigningen av OS i natt. Kanske inte såg hela tiden, zzzzz, men att OS har börjat är för mig en riktig höjdare !!

Nu ska jag göra mig klar, mamma kommer in till stan på sin rast idag.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback