2010-03-17 | 18:55:42

Dumma, dumma mig.

Åh vad sur jag är på mig själv just nu.
Missade sprinttävlingen runt slottet !!
Den är ju så rolig att se och jag hade verkligen sett fram emot att kunna se den. Men nä då hjärnan lägger av och jag glömmer allt.
*suck*.

Hade dock en trevlig stadstur med mamma. Lite fika på Ekbergs, som har börjat sälja surdegsbröd äntligen !! Dock slut idag, men om jag är vaken springer jag in där i morgon bitti, eller kanske på fredag.
Det märks att även Piteborna suktat efter surdeg, fler än jag som var in och frågade efter det.

Handlade bara mat idag, duktig. Eller jo en burk av den nya Ben and Jerry´s Fairly Nuts som landat här uppe i norr nu.
Såg dock en riktigt snygg klänning på Lindex. Transparent och härligt fall på den.
Lindex Shop Online - Klänning
Ser kanske inte så speciell ut på bilden. Men jag tänkte mig den till sena sommarnätter med sandaler och en snygg kofta.
Men som sagt inget köp. Får se, har 30% på valfritt plagg där nu.

Hade ju tänkt baka åt mamma idag, men nu blev jag så sur över att jag glömde bort sprinten att jag vet inte om jag har någon lust längre.
Kanske om jag läser lite av era bloggar att jag blir på bättre humör !!


Kommentarer
carolina skrev:

åh, berätta om glassen sen :) visst är det drygt att ens humör kan ändras så? jag blir verkligen sur när jag blir sur också ,riktigt grinig och jävlig, haha :P

2010-03-17 | 19:01:04
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Tone skrev:

Haha ja verkligen, känns ju inte jätte kul att vara fast i serier men man kan inte sluta titta heller :P

2010-03-18 | 08:38:37
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback