2010-03-01 | 19:02:23

Livet efter OS.

Jag har varit lite rastlös idag, även om jag hela tiden har haft saker att göra.
Kan det vara OS-abstinens ?? Haha.

I morgon ska jag till min frissa. Toppa lite och börja ljusa upp det inför sommaren. Ska bli skönt att få göra något vettigt, jag har ju lixom dragit ut på det så länge som möjligt. För tyvärr är det inte alltför billigt att bli snyggare !!
Borde ringa några samtal också. Vi får se hur formen är.
För ni som kanske inte vet det, ni är en hel del nya läsare, välkomna hit btw !!
Hur som haver så har jag en ganska så besvärlig telefonskräck, som gör att vissa dagar kan jag inte ens ringa till mina bästa vänner.

Kan låta som en bagatell, men det är ganska så jobbigt när man har sina "dåliga" dagar. Jag jobbar dock väldigt aktivt på det och jag har kommit en ganska bra bit på vägen. *stolt*. Ett tips kan vara att skriva ned varje gång men gjort ngt man tycker är läskigt, då får man svart på vitt de gånger som man varit duktig och allt gått bra. Det är en boost för självförtroendet vill jag lova !!

Så vad ska man hitta på i kölvattnet av OS ??
Det är ju Halv åtta hos mig, tyvärr är det ju bara en halvtimma. Kanske blir det att krypa ner och läsa en bra bok, eller en skolbok.
Hm vad tror ni det blir ??



Kommentarer
jennie w skrev:

Tack, du har nog rätt det är lite jobbigt just nu bara.



Kram

2010-03-01 | 21:01:05
URL: http://jewi.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skrev:

hoppas du lyckas bota din os-abstinens..eller os-vakumm!

2010-03-01 | 23:11:37
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback