2010-03-25 | 13:17:34

Mums mums och värmande tankar.

Klar med skolan för denna veckan iallafall. Så skönt !!

Ikväll ska jag åka ut till mor och far och bjuda dem på våfflor. Ingen har väl missat att det är våffeldagen idag hoppas jag !! Jag åker ut dit istället för att bjuda hit dem, eftersom mamma är så allergisk mot mina monster. Sitter och kolla på lite olika våffelrecept nu, det finns ju hur många som helst. Våfflor för mig ska vara frasiga och varma. Gärna med grädde och nyplockade hallon, detta blir ju lite svårt idag kanske. Ska prova att göra några med kakao i också och äta med glass. Det tror jag blir super gott.

Om någon har ett grymt recept på frasiga våfflor, var inte blyga för all del !!

Nu ska jag skicka iväg några hyfsat viktiga mejl och vad ni vad jag ska göra sen ??
Lägga mig i soffan med en bok och en kopp T.
Söta Jessica hade idag med sig en påsa av Mums mumsT samt en bok för mig att läsa. Hur gulligt var inte det, jag blev super glad !! Boken ska jag sedan skicka vidare till någon som jag tycker ska läsa den.
Vilken bra ide´va ??!! Då får ju flera människor ta del av samma bok, och boken den får nya hem hela tiden.


Titeln på boken har gjort att jag ahr gått runt och sjungt "U are not alone" hela dagen.


Kommentarer
Tone skrev:

Tack för tipset :) Philips brukar ju göra bra grejer, så skönt att höra vad någon tycker som använt sakerna och inte bara lyssna på försäljare :)

2010-03-25 | 15:59:22
URL: http://tone021.blogg.se/
Anna skrev:

Vilken kul idé med boken! :)

2010-03-25 | 16:41:17
URL: http://aanundby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback