2010-03-31 | 12:53:48

Sovmorgon.

Om ni bara visste hur skönt det var att få sova längre än till klockan fem !!
Tror att hundarna förstod att matte behövde få lite sömn, för de har inte rört på sig eller sagt ett ljud på hela morgonen. Dock kan man ju inte sova hur länge som helst, även om jag känner att jag lätt kunnat sova en två-tre timmar till.
Risken finns ju att man bli alltför seg och hela dagen går till spillo.

Jag har hunnit vara till bibblan och lämnat igen böcker, läst tidningen, ätit frukost.
Snart kommer mamma in till stan, då ska vi mysa på lite tillsammans. Samt att jag ska handla lite ikke barnvänliga drycker till mig och Maria inför lördagen.
Se se om jag hittar nå gulligt påskpynt också, ingen stor påskpyntare, men en och annan kyckling kan man väl ställa fram.
Och gula tulpaner ska jag köpa !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback