2010-11-06 | 09:47:22

Gräddnyheter från Arla.

Arla har kommit med två nyheter i gräddhyllan, sånt gillas.

En grädde smaksatt med 70 % choklad.


Och en smaksatt med jordgubbssylt.




För mig som ÄLSKAR grädde så ser jag verkligen fram emot att få pröva dessa nyheter.
Perfekt de dagar man är lite extra slö också, för det måste vi väl ändå erkänna att vissa dagar så orkar vi helt enkelt inte vara sådära superduktiga och göra allt från grunden.

Den med choklad kan jag tänkta mig till en massa saker, tårta, toppa på glassen,muffins, i semlor våfflor, ja som sagt var till det mesta.
(Jag skulle nog tom kunna tänka mig att äta den som den är, eller göra varm choklad på den, hihi)

Den med jordgubb passar ju perfekt till våfflor, två i en lixom. Men även i tårta, parfair, topping på olika bakverk.

Grädden fungerar precis som vanlig grädde, den går att vipsa och dylikt.
Chokladgrädden är helt slät, medans jordgubbsgrädden innehåller små bitar.

Känner redan nu hur det vattnas i munnen och jag vill prova dem NU !!

Det bästa är att nu får några lyckliga människor chansen att bli testpiloter på dessa produkter.
Surfa in här och se hur det går till.

Håll tummarna för denna gräddgalning hörrni !!


Kommentarer
Åskrås skrev:

Men hey vikken jättebra grej!!!

Man blev sugen på att dricka lite från chokladgrädden.Fin fin ide. Ha en bra allhelgonahelg. Kram från Åskrås

2010-11-06 | 10:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback