2010-10-02 | 17:18:29

Det var visst jag.

I morse när klockan ringde var jag så nöjd, för det var ju inte jag som skulle upp. Utan jag kunde ju gott somna om några timmar till- NOT. Det visade sig att det visst var jag som skulle kliva upp och bege mig till jobbet.
Gissa om kroppen blev besviken.

Tiden har väl inte direkt flygit iväg, men den har iallafall gått hyfsat fort. Jobbat på frukten själv hela dagen och jag brukar tycka det är ganska så tråkigt, och jobbigt. Men sedan jag bestämde mig för att inte stressa upp mig, utan jag hinner det jag hinner, så funkar det så himlans mkt bättre !! Jag hann med alla pallar idag och kunde sedan ägna lite tid åt att plocka skräp också. Skön känsla när man vet att man har gjort ett bra jobb och inte lämnat en massa till andra.

Nu sitter jag här med en kopp T. Vi funderar på att gå och se Wall Street- Money Never Sleeps ikväll. Alltid mysigt att gå på bio, och den gick hyfsat tidigt, så jag hinner få min skönhetssömn till morgondagen också, hehe.



Någon som sett den ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback