2010-09-17 | 15:40:42

Snälla, söta dator.

Min dator, min fina lilla söta dator har verkligen inte varit medgörlig de senaste dagarna. Jag hoppas verkligen att den inte ger upp livet ännu !!

Sedan sist har jag hunnit vara på en föreläsning med Thomas Fogdö, mkt intressant och lärorikt, mer om detta sen.
Jag har tvingat iväg min sambo att hälsa på sin syster i Falkenberg nästa helg.
Igår träffade jag en kompis på stan och tog en fika, det var samma vän som jag åkte till USA i åtta veckor med. Vi satt och pratade om resan, och jag blev sjukt sugen att åka iväg igen.

Idag har jag träffat min grupp och vi har effektivt utarbetat ett avslappningsprogram riktat mot barn. Och det är inte det lättaste ska ni veta, barn tar ju saker lite mera bokstavligt än vi vuxna. Man kan tex inte säga att de ska känna sin vänstra stortå, eftersom detta oftas leder till att de tar handen och känner på sin vänstra stortå. Men det var riktigt roligt och jag tror att slutprodukten kan bli riktigt bra !!

Fredag som sagt idag. Idol ikväll är väl snart lika vanligt i alla hushåll som tacos ??!! Ska försöka hinna förbi och träffa Rs föräldrar också, det var ett tag sedan.
Staden en sväng nu.

Kram !!

Kommentarer
Maria skrev:

Jättefin blogg!=)

2010-09-17 | 17:05:16
URL: http://ristosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback