2011-03-01 | 06:28:53

En mkt bra start !!

Idag låg jag länge och väl och funderade på om jag skulle fortsätta sov, eller om jag skulle pallra mig upp och åka till skolan.
Eftersom jag sitter här så förstår ni säkert vilken del av mig som vann.
Ska träffa projektgruppen nu först på morgonen, sen har vi lektion. Och det känns som om det verkligen ger något att vara på dessa lektioner. Även om allt står i böckerna, så har läraren i denna kursen en förmåga att förklara på ett lite bättre och vettigare sätt.
Så here I am.

Morgonen började dock riktigt bra. Kollade in feedback och betyg på en uppgift som tillhör en del av denna kursen. Varit lite nervös för att få komplettera då läraren förutom att hon är duktig, också känns väldigt noggran.
Jag tappade nästan hakan när jag såg betyget och feedbacken, VG och hon började med att skriva "jag tycker du ar gjort en fantastisk analys". Yeay !!
Så nu känner jag mig glad och peppad. Fast det försvinner nog när jag sätter mig i bussen och sakta vaggas till sömns. ;).

Måste göra mig klar för att åka nu.
Vovvarna hade ingen lust alls att kliva upp i morse.
Sådan matte, sådan hund, hehe.

Ha en bra tisdag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback