2011-03-02 | 21:40:56

Morr !!

Haft problem med att logga in på blogg.se ikväll. Hade ju tänkt skriva det utlovade inlägget.'
Men det blir inte just nu, har precis sett en Aktuellt där en från SD var med.
Det kommer väl kanske inte som någon surprise, men de är ju helt bänga i huvudet !!
Jag blev mörkrädd när jag hörde honom prata.

Hur i hela friden kan man "hata" någon för att denna personen kommer från ett annat land, för att den personen har fel hårfärg, pratar fel språk. Det är ju helt befängt !!
Det finns inte en enda människa på denna jorden som ser likadan ut, alltså borde ju alla gå runt och tycka illa om alla.


Nä fy skrutt !!
Jag är så upprörd att jag måst gå och skrika lite.




Och btw jag tänker inte be om ursäkt för att jag just nu prioriterar skolan, dogsen och mina vänner !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback