2011-03-16 | 11:09:33

Onsdag.

Igår var ändå en ganska så produktiv dag. Jag hann skriva en hel del på rapporten, även om jag har några timmar kvar på de så känns det bra.
Hann vara ute med pojkarna och ge dem vad de vill ha. =).
Sen hann jag även vara med på medlemsmötet på jobbet, och efter det var det dags för storhandling.
Kvällen avslutades i soffan framför Cougar och House.

Idag skiner solen som bara den, och jag funderar på att låta skolan vara en stund och bege mig ut med pojkarna på lite äventyr. Njuta av solen och få fräknar på näsan.
Sen måste jag träffa chefen för att säga att jag inte vill ha någon semester i år, tror jag. Hm måste tänka igenom allt väldigt noga.

Ha en underbar onsdag alla söta !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback