2011-03-09 | 11:11:31

Sandstrand.

Så var hundarna rastade och matade. Måste erkänna att det är lättare när man är två om saken. Jag är inte riktigt den roliga matte när vi går ut på morgonen. Dock hde vi turen att träffa moffa och pojkarna blev som vanligt helt galna, jag orkade inte ens hålla dem.
Sover lite för länge för att jag ska tycka det är riktigt optimalt, sova till tio gör mig lite för seg i knoppen. Men kroppen känns som om den inte sovit alls.

Har även hunnit dammsuga och skura på morgonen.
Om någon vill komma och träna i sandtag så är ni välkomna hem till mig. Just nu dras det in tonvis med sand, och nej jag överdriver inte !!
Det första ja göra efter morgonprommisen, är att dammsuga, mitt på dagen, så dammsuger jag, efter kvällsprommisen, dammsuger jag. Ändå är det som att ständig vandra omkring på en sandstrand. :).


Måste verkligen plugga hårt idag, igår nja jag var väl inte alltför duktig. Upptcäkte tt det var ju två veckor kvar till uppgiften skulle in, så då kom latmasken fram.
Nu ska jag dock ta mig dagens första kopp T !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback