2011-03-23 | 10:06:21

Våren är här.

Det gick inte alls vägen för mitt lag igår, mne än finns ju chansen. Bara lite "jobbigt" att möta alla glada Lule-fans. ;).

Solen skiner som bara den, och det kliver runt en gubbe på taket mitt emot.
Jag är sugen på att gå ute en promenad, själv utan hundarna. Bara gå och gå, och inte behöva ta hänsyn till attt det luktar gott här, det luktar gott där.
Samtidigt brukar jag få dålig samvete om jag går ut utan dem. Vel hit och vel dit.

Igår såg jag gräs på en av våra promenader, ag var tvungen att ställa mig och hoppa lite på det.
Våren är verkligen här !!



Kommentarer
Camilla skrev:

Ta det lugnt med att ropa hej över våren. Vi har hela aprilvädret att gå igenom. Snöstorm, snöblandat regn, slask och blåsiga dagar att vänta oss. Men ställer man in sig på att det brukar vara rörigt väder i April så är det ju lugnt!

2011-03-23 | 10:56:46
URL: http://www.camillan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback