2011-10-30 | 18:12:28

U found a girl.

Haft en mysche bra dag på jobbet. Mejjan var hur fin som helst när jag kom på morgonen, så jag kunde beställa i lugn och ro. Livet blir så mycket lättare när alla drar sitt strå till stacken.
Sen har jag skrattat med mina arbetskamrater, "pekat ut" en narkoman högt och tydligt, haft Melissa Horn på hjärnan hela dagen samt pratat om kondomer.

Nu hade jag tänkt bara vara en stund. Passa på medans lägenheten är helt tom. Även om det är en läskig känsla att komma hem till en lägenhet som inte innehåller två gula monster.

Lyssen oppa hejna och ha en skön söndag !!


Kommentarer
Petra skrev:

Trappen hittade vi på nygatan :) Den är enorm. haha. Så jobbigt att flytta, man vill bara bli klar på en gång! Låter som en härlig dag på jobbet :) Skratta på jobbet gillas alltid!!

2011-10-30 | 21:17:45
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback