2013-06-12 | 11:52:51

Rätt person på rätt plats.

God morgon !!
 
Tänk vad rätt person på rätt plats kan göra för en upplevelse.
De ringde redan idag från öron-hals för att erbjuda mig en tid. Tjejen i telefonen förklarade att man såg alla ärenden med knölar som akuta. Men att de oftast inte var något att oroa sig för. Hon berättade lite andra saker, men hela tiden med ett lugn. Så jag känner mig inte alls orolig.
 
Gubben på apoteket igår dock, han frågade om jag hade ätit järn förutom. Nä svarade jag, och fick till svar "man blir förstoppad. Så istället för piller borde man ändra sin kost och äta mer bla,bla,bla,bla". Jag tänkte i mitt stilla sinne, att lilla gubbe du har ingen aning om varför jag måste äta järn. Nu är det ju förmodligen min kost som ställer till det, men tänk om jag hade varit riktigt sjuk.
 
Nä rätt person, på rätt plats !!
 
Nu ska jag inte orda så mycket mera. Ska göra mig klar för att åka och handla sommarblommor med mora min.
Ha en bra onsdag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback