2008-07-17 | 23:11:16

Rastlösheten.

Jag önskar att jag kunde känna lusten att påta i ett land, eller brodera.....men jag klarar inte av att sitta stilla så länge. Har en rastlöshet som ibland kan driva mig till vansinne. Jag borde träna, få utlopp för allt det dära. Men det är inte så lätt att bara börja träna helt appropå, inte för att motivationen inte finns, men det är så mkt annat som skulle vändas upp och ner......


Spårat med Liten idag oxå, han är duktig, men blir så ivrig att han slarvar. Ska låta nästa spår ligga LÄNGE.
Åkte och hämtade mamma, sen körde vi runt och tittade på hus. Hittade äntligen vart Lena och Robin bor, plus att vi kollade in Theres nya boning. Tycker det är så himla mysigt att bara åka runt och se sig omkring. Nu blir det dock sängen.

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback