2009-02-18 | 13:24:52

Tinnitus-att tänka positivt.

Så har jag fått min "dom", Tinnitus.
Tydligen så hör jag dock ovanligt bra, typ extremt bra än vad en vanligt Svensson gör.
Det finns väl alltid ngt positivt.
Positivt, det är visst så man ska tänka när man har fått tinnitus, eftersom de inte går att bota utan man måste lära sig att leva med det. Men tänka positivt är den bästa medicinen !!

Många tårar har kommit idag, och jag har tillbringat fm i Munkis. Nu är jag hemma. det är en sådan dag där man helst av allt bara skulle vilja krypa ner under täcket och gråta själen ur sig.
Har dock varit ute på en härligt prommis med hundarna. -22 men ingen utav oss frös. De busade på i snön, rullade runt och såg allmänt lyckliga ut.

Ni behöver inte vara oroliga, detta kommer inte en bli en blogg om tinnitus. Just idag så kommer det nog inte ens bli ngt mer bloggande.
Börjar jobba klockan tre och jag har redan ont i magen, ögonen är svullna och ja känner mig undefär som Odjuret.

Ha en skön dag alla !!

Kommentarer
Sofia skrev:

Haha, proffs är nog det vi minst är!:P Dock känner jag på mig att NI är superduktiga på sånt! Så bli nu klar så man får se den:) Läser det där om tinnitusen, förstår att det känns jobbigt... Hoppas du kryar på dig ändå!:) Många kramar Sofia

2009-02-18 | 15:35:30
URL: http://www.milton.cybersite.se
Kristine skrev:

Vet du, det finns en förening för folk med tinnitus. Den heter Tinnitus-kamraterna. Jag tycker det är mycket komiskt.

2009-02-18 | 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback