2009-01-10 | 16:59:02

John Blund redan ??

På stan hittade jag såklart inga byxor. Det är tyvärr nackdelen med att bo i en liten stad. De tar inte in allt som finns i sortimentet och det finns ju bara en av varje affär i stan åsså. Sen om de skulle råkas ta in ngt man vill ha, så är det slut innan de ens hunnit packa upp det, samt att då har alla likadana.
Nåja jag fick iallafall FYRA nagellack med mig hem, samt några söta små lyktor som jag hittade på rea.
Hade tänkt åka ut till Dollarstore för att bunkar hundben, men jag hade tänkt gå dit. Dock är det så att jag har svårt att gå längre prommisar utan att ta med mig hundarna. Jag får så dåligt samvete när jag tänker på att de kunde ju oxå ha fått motion om de hade varit med. Men jag vill inte ha dem uppbundna utanför Dollar, så då kom jag på att vi väntar in husse och sen åker vi ut allihopa. Till saken hör att vi hann inte dit, de stängde fyra. Funderar på att åka dit i morgon istället.
Jag åkte iallafall ut i munkis tills R slutade. Hundarna fick busa lös med moffa och jag fick mysa lite,

Efter en varm dusch så funderar ja på en snabb nap, jag är grymt trött. Kan ju bero på den tidiga uppstigningen.
Senare ikväll hade jag tänkt samtala med R om att köpa ett filter till kameran, kanske ngt mer typ en bättre kameraväska eller ngt liknande.
Nu måste ja lägga mig på soffan en stund, världen började precis snurra.

Puss !!

Kommentarer
jennie w skrev:

Jag kommer på tisdag längtar lite men bara pyttelite

2009-01-10 | 20:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback