2009-03-30 | 12:49:51

Utmanad.

Jag har blivit utmanad av Vickan.

Regler:
Gå in i mappen mina bilder. (evt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i din mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.


Bilden kommer från när Maria o Nicklas gifte sig. Nicklas skulle få känna på våran ben för att avgöra vem som var Maria. Just på denna bild så tror jag Maria Bä visar hur håriga ben hon har !! Hehe !!

Jag utmanar ingen utan den som vill får anta utmaningen. skicka gärna en länk om du gör det så jag kan få se din fina bild !!

Kommentarer
Maria skrev:

Fniss! Å jag som trodde ni beundrade mina underbara grod/ridsockar :))

2009-03-30 | 17:35:47
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback