2009-09-10 | 23:27:42

Svammel.

Så trött så trött. Ska snart släpa mig iväg till sängen.
Ska försöka lägga upp en tävling här i bloggen i morgon. Fick ju en liten sak av Linda när jag beställde mina muggar. Har en liten plan att lägga till en sak till. Dock inga stora saker men en liten treat iallafall.

Har lite saker att göra tomorrow. Sen så måste jag verkligen plugga anatomi och fysologi. Jag vet att det blir mkt snack om plugg här, men jag tänker att om jag skriver ner det här för hela världen att läsa. Tja då har jag ju en ganska stor press på mig eller hur !!

Kvällen består av after work med jobbet. Vi är några som inte ska sluta, men inte kommer jobba ihop på ett bra tag. Så vi tänkte träffas och äta lite gott, ni vet.

Helgen består av jobb och såklart skolan. Har redovisning på måndag och jag vill vara bra förberedd. Tycker det är lite läskigt att står framför en massa folk. Inte så att jag inte alls klarar av det, men jag får ett dåligt uttal på svåra ord-tänker säkert så mkt på att INTE säga fel, att det blir stakningar.

Sen tänkte jag höra om det är något speciellt ni vill veta om mig. Ni kan fråga vad ni vill, sen om jag svarar eller inte.......det får vi se. ;0).


Sweet dreams !!

Kommentarer
H A I D I J A K O B S S O N skrev:

SV: hihi ja tack så mkt :D !

2009-09-11 | 00:11:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Anonym skrev:

söt blogg:D

2009-09-11 | 11:42:08
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback