2010-12-17 | 10:20:37

It´s going the other way !!

Kom inte in på min blogg igår, konstigt och lite irriterande.
Men idag är en ny dag !!

Vaknade och tittade ut, precis som igår. Tyckte att det verkade som om snöstormen lagt sig, men när jag klev upp så insåg jag att det såg precis ut som igår, fast idag blåser snön åt andra hållet.

Ska krypa ner i soffan med en kopp grönt julT och läsa tidningen. Har tänt en massa ljus och julgranen.
Tro jag minsan känner liiiiiite julkänsla iallafall !!




Denna sötsak väntade på mig i morse. I just love Tatty Teddys !!

Kommentarer
Emmeli och Mio skrev:

haha, ja men faktiskt så är jag inte människa på dagarna, men jag har ju dessvärre inget val ;)

Känns märkligt att säga att 05 är sovmorgon för mig!



Tack Jenny!

Ha en superhelg så ses vi! Puss

2010-12-17 | 10:30:30
Molly skrev:

oj, vad du shoppade ;)



gud vilken söt nalle! jag älskar dessa nallar, hade en period i tonåren då jag köpte och önskade mig massor av sådana! såg du vad många söta det fanns i england?! :p billigare är de också där.



ang. kolrotsskinka. jag har inte testat det, men jag kan tänka mig att det kan bli gott, kålroten får ju en så söt smak när den blir var och så en god senap på det :) kanske får ta och göra en i nästa vecka. jag håller på att testa lite vegetariska julrätter.



ta hand om dig och ha en underbar dag och helg! kramkram

2010-12-17 | 13:12:24
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback