2010-09-29 | 16:30:58

The Blind Side.

Vi hyrde en film igår, en helt vanlig tisdag. The Blind Side. Jag var lite sugen att se filmen som Sandra Bullock fick en Oscar för, hon har i mina ögon inte riktigt varit den typen av skådis.
Filmen var helt ok, inte dålig, men ingen superfilm heller. Och varför hon vann för den rollen förstår jag inte riktigt. Visst spelade hon bra, rolig och så, men inte vet jag om det var så mkt mera.
Nåja det var mysigt att sitta ned en stund och bara umgås.
Mormor opererades i måndags, hon mår riktigt bra och får med lite tur komma hem i morgon. Skönt.

Idag har solen visat sig från sin finaste sida igen. Varit ute och gått, skickat tillbaka lite kläder, varit ute med voffs. Dammsugit här hemma. Hade tänkt åka och massera mamma också, men hon hade redan ont i kroppen så det blev ingenting av det. Så lite produktiv har jag varit, men slöat en hel del också.

Nu väntar jag på att R ska komma hem. Han tränar ikväll, så det blir att snabbprata och sedan beger han sig iväg igen. Funderar på att åka och massera pappa lite.
Är det någon som vill bli lite knådad på, så är det bara att höra av sig. Jag är ju under upplärning ännu, så förvänta er inga underverk, men litegrann kan jag väl bidra med.

Nu ringer det visst !!


Kommentarer
Molly skrev:

jag gillade filmen. kanske fick hon en oscar för att hon gestaltade den riktiga mamman så bra :s alltså, den mamman som filmen är inspirarad av.



hoppas att allt är bra med dig!? ha det fint. kramkram

2010-09-30 | 14:54:58
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback