2008-11-28 | 17:19:55

Julmusik.

Jag har "fixat" hem årets första julalbum. Så jag tjuvlyssnar lite. Måste ju vet om det duger att julpynta till !!


Om nja vore Sanna så skulle ja inte vara så nöjd med omslaget. And she didn´t even get a puppie !!

Om det är någon som har några bra tips på härlig stämningsfull julmuski lämna gärna en kommentar !! Jag är så sugen på att lyssna på något super mysigt !!

Nu är det middag hos svärföräldrarna. Men först ska ja hämta R och vi ska förbi Martin en sväng.

Kram på er alla !!

Kommentarer
jennie w skrev:

Jag kör ju med arvingarnas julskiva (kanske lite töntig men) speciellt en låt

Det lyser en stjärna den går varm hos mig.



Adventskramar

2008-11-29 | 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback