2008-09-12 | 12:18:00

Skit natt.

I had a crapy crapy night.
Därför har jag sovit i omgångar, så nu har jag vaknat för "sista" gången.
Pratade just med Robban, han är och provjobbar i Lule. Det verkade då vara helt ok.
Nu ska jag gå en långprommis med söta vovven. Sen ska jag packa och göra allt klart för storstaden. Om nu Diesel orkar, han var helt slut igår och har sovit med mig tills nu, förutom en prommis på morgonen med husse. Det tog nog bra att busa i skogen med broder D i några timmar. Och tycker man själv att man har gått långt, så måste man tänka på att de två springer MINST fyra gånger så lång sträcka.
Nåja nu är det prommis, sen ska jag kanske skriva av mig varför jag inte sovit i natt.

Robban vi hejjar på dig love !!
*pöss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback