2009-06-17 | 16:36:35

Hur lång tror ni midsommar är ??

Klart för idag, så skönt.
Missförstå mig rätt det är bra att folk handlar, men vad ska ni med all mat till ??
Ni vet väl om att midsommar inte är en hel vecka ??

Nu hade jag tänkt slappa lite, se lite Greek och dircka lite T.
Hundarna har fått sitt för just nu. Senare ikväll tror jag det blir att köra lite linjetag och kanske lite signalträning. Känner suget som bara den. Var ett tag sedan, jag blev ju sjuk och sen har jag inte riktigt haft tid. Men nu !!

Återkommer senare.

Kommentarer
Leif och Katrina skrev:

Megagrattis till certet! Det var inte en dag för tidigt. Väntade det faktiskt redan på lördag. Han var så komplett, väl i ordning gjord och vacker som en dröm.

Njut av segern!

Leif, Katrina och Solstrimmorna

2009-06-17 | 17:57:58
URL: http://www.solstrimman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback