2010-06-15 | 22:08:53

Frierier på hög nivå.

Jag är riktigt trött trots min tupplur tidigare idag.
Några som är ännu tröttare är grabbarna. De har nämligen varit och firat båda två ikväll !!

Diesel fick ragga på söta Sessan och Eskil på Lina. Diesel var väl inte alltför haj på vad han skulle göra till en början, men det tog sig. Det blev dock ingen hänging på några utav dem så vi ska försöka igen.
Gå gärna in på Gottigottas och läs mera.
Det var spännande att vara med, aldrig varit med om en parning tidigare. Det var tur Ulla var med och lugnet själv.

Nu tror jag att ja ska krypa ner i soffan med en kopp T och bara mysa lite innan sängen. Kanske se lite fotboll.
I morgon blir det först dejt med Maria (alldeles för länge sedan sist.), kanske hinner jag med lite bak, och avslutar kvällen på Coopan. Första passet till 22 på läääääänge !!

Jag säger tack och hej, det har varit en händelserik dag.


Eskil är trött efter allt friande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback