2011-01-06 | 10:46:31

Trettondagsafton.

I natt måste jag bara ha blivit överkörd av en lastbil, eller så kanske 37+35kg golden. :).
Idag blir det att jobba, röd dag vilket betyder att jag tjänar runt 200 kr i timmen, NICE !!

Inte så mycket mera att skriva just nu. Många tankar som snurrar, försöker hitta en plats att slå sig ner. Många funderingar, många beslut. Som oftast stänger jag av, vill inte bestämma, vill inte känna. Dumt, inte mindfulness at all.

Ha en bra trettonsdagsafton !!









Det har gått över ett år. Igår insåg jag att det gjorde ont då, det gör fortfarande ont. Jag känner mig lika liten som människa som jag gjord då. Det finns tårar kvar att gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback