2011-11-30 | 15:34:27

Wihooo !!

En mörk och regning november eftermiddag, man ska snart iväg på jobbet och nja inte är man sugen inte.
Då dimper det ner ett lite mejl från läraren som ska ge den slutgiltiga bedömningen på uppsatsen.

VG !!

What lixom ??
Vi kände oss ganska så nertryckta och sågade efter opponeringstillfället. Och när vi skrev om det vi hade fått kritik på så kände vi att vi inte hade någon direkt energi till att göra några stora förändringar. Jag tog på mig att skriva till lite under sommaren, men min energi var inte på topp, så det blev inget märkvärdigt.
Jag vill lova att jag blev förvånad när vi fick ett VG, men inte det minsta ledsen.
Detta betyder nämligen att jag gick ut med VG i alla ämnen.
Känner mig stolt som en tupp och redo att gå ut i ösregnet (det senare var kanske att ta i).



Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

CONGRATS!!

Bra gjort! =)

2011-11-30 | 19:52:23
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
viktoria skrev:

Hihi, ja! Converse får man aldrig nog av!

Du kommer också från Norrland ser jag, de gör jag med! :)

Önskar dig en bra dag, stor kram!

2011-12-01 | 07:54:21
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback