2011-09-29 | 17:10:09

Earl Grey.

Efter all skit som har hänt, så tyckte jag att jag förtjänade något fint/roligt. Och att det sedan fanns waaaaay mera pengar på mitt konto än vad jag trodde, well det var ju bara ett tecken att det var dags för lite shopping.
Så jag travade ut på Piteås gata. BodyShop och Village är två nya tillskott här i stan.
På Village hittade jag en hel del fint. Vad som fick följa med hem var en påse T och ett doftljus.


Med doft av Earl Grey. Som gjort för mig.

Träffade Elin och vi hann med en snabb genomgång av en drös saker. =) Vi kvinnor kan surra vi.
Nu ska jag andas lite.

Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ skrev:

Åh, te är så himla mysigt nu när det börjar bli kallt ute!

2011-09-29 | 19:34:02
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Tina skrev:

Har ju inte sagt beklagar sorgen stumpan!! Hoppas allt är bra med både dig å doggen:D

2011-09-29 | 21:42:42
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback