2007-07-14 | 20:04:28

Tomt.

Jag är lite imponerad över hur en tjej med SÅ mkt kläder, kan ha SÅ lite att ta på sig ikväll !!?? Beundransvärt.

Ewdin var hur söt som helst, helt underbar. Man är så rädd att röra sig, ja man törs knappt andas när man håller honom, han se så liten o skör ut. Otroligt och väldigt konstigt att han har funnits i Marias mage alla dessa månader, och som vi har väntat. Ska bli kul att se honom växa upp, upptäcka alla saker som finns här i världen, och framförallt att få skämma bort honom o Alex ;0)

Idag sken ju oxå solen för första gången på ett halvt sekel eller ngt. Skönt att äntligen få använda några av de plagg som har inhandlats för denna sommaren.

Nä tjosan i trosan, nu måste ja göra mig lite mera klar. Maria Bä kommer hit o vi ska ha en girls night out !! Jag lovar att den inte ska sluta med Jenny skrattandes som en fiskmås, eller jag ska iallafall försöka !!

Hoho måste bara få berätta om den sköna träningsvärken som smugit sig till insida lår och utsida mage.....nice :0)

Hare gött alla !!

Kommentarer
Diselfan skrev:

Du var riktigt snygg i lördags......fråga en som såg dig:)

2007-07-16 | 16:47:46
Diselfan skrev:

Du var riktigt snygg i lördags......fråga en som såg dig:)

2007-07-16 | 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback