2007-07-13 | 16:53:48

Vojvojvoj !!

Hm jag kan inte stoltsera med at tjag är en särskilt duktig bloggskrivare, långt mellan inläggen har det blivit. Till mitt försvar kan jag säga att det händer så mkt under dagarna att jag när kvällen kommer bara vill lägga mig i soffan och läsa min bok.
Vad som har hänt sen sist är att Diesel o Dexters far har blivit Svensk Utsällningschampion !! Det var en kall och renging söndag, men det var så himla kul att se Elisabeths min när hon (ok Eskil då.)blev bästa hanne och fick certet, obetalbar !! Känns kul att vi fick vara där och peppa henne och sedan dela glädjen med dem.
Sista semesterveckan har gått i ett ruskigt tempo, om om bara några fjuttiga timmar så är årets semester slut och det är ett år tills nästa gång. Känns inte kul för fem öre, och jag undrar hur jag ska orken att räcka till. :S
Disse har varit ute på sin första skogsprommenad under veckan, och den gick faktiskt kolckrent. Han kollade hela tiden vart vi var och sprang inte iväg en enda gång. Däremot är det någon idiot som slängt en älgkadaver i skogen !! hur kan man få göra så, det är inte bara äckligt att som hundägare finna sin hund bland en massa ben, det är dessutom att inte ta sitt ansvar som jägare !! *morr*
Hm vad mer har hänt.......jojojojoooooooo Jenny Maria Pettersson har spelat sina TVÅ FÖRSTA FOTBOLLSMATCHER (!!) på fem år !! Att jag sedan sög och vi förlorade båda, spelar inte så stor roll. Jag är lycklig i själen och det känns bra. Skrapsåren på knät och den skadade tån är bara bonus !! ;0)
Den största saken som hänt i vekcan är väl att vi förmodligen blir ägare till en Volvo V70, vem had ekunnat tänka sig det. Läskigt många vuxenpoäng, och jag har haft lite andnöd. jag är inte redo att lämna tonårslivet riktigt ännu. Får väl kompensera bilen med pippilotter eller en hel del supande......hm får nog tänka på det dära lite mera sen. Nu ska vi åka ut o träffa den mest nybakade bebisen i vårat sällskap, lilla Edwin.
Ops nu kom visst Robban hem, och med sig hade han ett litet bilkontrakt......så det är nog bäst att jag går o försöker förstå vad som just har hänt !!

Ha en bra fredagen den 13:e allihop !!

Kommentarer
Diselfan skrev:

Hmm, bloggen är ju full med lögner!! Du var ju skit bra, dominerade i backlinjen och stensäkra brytningar. Dessutom var du supersöt......fråga en som var där och gömde sig i publiken.

2007-07-16 | 16:39:18
Diselfan skrev:

Hmm, bloggen är ju full med lögner!! Du var ju skit bra, dominerade i backlinjen och stensäkra brytningar. Dessutom var du supersöt......fråga en som var där och gömde sig i publiken.

2007-07-16 | 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback