2007-10-29 | 22:05:07

Big Stockholm.

YES !! Love fick ledigt och biljetterna är bokade. Så nu blir det att uppleva något som man längtat efter. Lovely !!
Sen var det ju den liiiiiilla detaljen med attmåste flyga då. Jag ska inte sticka under stolen att jag oxå är enormt flygrädd. En kollega påpekade idag att de kanske vara för att jag har en kontrollbehov. Jag tror faktiskt han har rätt, men de var inte nå roligt att höra :0)
Hade jag inte haft min rädlsa så hade jag nog varit tillbaka i USA för länge sedan. För två år sedan så var jag fortfarande där, minns inte riktigt vart, men ja tror nog LA eller Vegas. Det var en sådan upplevelse. Men iland så känns det inte som om det är min. Som om det var en annan tid, ett annat liv, men oftast som om det var en dröm. Overkligt.

Sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback