2008-12-18 | 11:11:13

Sovrutiner, har ja inga.

Ursch fy och huvva. Jag har hamnat i ngt stadium där jag sover alldeles för länge, tills jag vaknar nästan illamående och inte alls utvilad. Huvva huvva.
Kan knske bero på att igår hade ja så ont i nacken av jag ville kräkas. Det är bättre idag, jag tror det är tackvare Linnex och Rs massage.
I övrigt hade vi en myskväll igår. For en sväng och körde med bilden för att titta på allas julpynt. Dock var ju vädret inte det bästa, regn. Ser ut att ha slutat regna idag men dock är det fortfarande svinhalkigt ute. Jag bävar för pojkarnas långprommis.
Joppet som gäller idag. Innan dess ska jag föska hinna med att baka nåt iallafall. Jag är verkligen inte bra på det hära med att baka. Eller jag kanske skulle kunna vara det men jag har så dåligt tålamod och vill att allt ska bli klart innan jag ens påbörjat det !!

Jag fixade förresten den sista klappen igår, så jag är egentligen klar. Fast de kanske blir någon fler lite smålöjlig sak.
Nä nu ska jag försöka få i mig någon sorts frukost, bregottet är slut och jag vet egentligen inte alls vad ja ska äta. Springa ner på mordor är ju ett alternativ men det betyder ju att jag måste ta på mig en BH och kläder. Joppigt värre ska ni veta !!

På återseende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback