2008-01-15 | 11:42:23

Omringad.

I morse då jag vaknade så var jag omringad av diverse mjukdjur, sockar och konger !! Ett sött litet djur hade burit upp nästan alla sina leksaker i sängen, ihopp om att matte skulle vakna och leka med honom. Jag kunde inte annat än le när jag vaknade upp med en blöt toffla på magen och en hund som satt o stirrade på mig. När han såg att jag hade vaknat då var de bara att kliva upp, för att minska risken att bli totalt mosad. ;0)

Den underbar snön som kom i helgen har återigen fixat så att alla vägar är som en enda lååååång skridskobana.
Matte måste duscha, fixa håret, gå ut med hunden och sen bege sig till jobbet på en ond häl. Ska bara läsa alla mina bloggar som jag har på min lista först.

Synes senare.

Just ja, fick ju lite bilder från Maria (tack.) så här kommer ett smakprov av vad vi gick igenom i sön. :0)

image75
Jag hetsar Dexter lite. ;0)

image76
Bröderna D, knapp jag ens ser skillnad. Disse till vänster dock. (Hoppas jag ;0) )

image77
Nu taaaaaaar jag dig !!

image78
Siiiiiitt fint nu. Phu var inte det lättaste !!

image79
Hm tja en bild säger mer än tusen ord.

image80
Diesel påväg att kolla upp vad brorsan gör. Han ser så vuxen ut här min bebis.

image81
Det var allt, Disse längtar redan tills nästa gång vi åker till Rosvik.


Puss o hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback