2008-09-29 | 22:58:08

Dagen idag.

Kommer just hem ifrån Ingela, blev lite senare än vad ja hade tänkt mig. Men OJ så fint hon bor. Helt underbar lägenhet. Enda felet är väl att den ligger i Beriska. ;0) Det var lixom en härlig stämning i den.
Vi följde med på valpkursen, och passade på att träna pas. och lite fot. Han var betydligt duktigare än vad jag ahde trott, riktigt taggad. Dock har han börjat pipa lite i pas....hm !!?? Träffade Carro där så vi hann surra en sväng. Dock är en vinkväll ett måste snart !!
Innan dess var ja till mor och far och åt middag, fick med mig hem både till mig och Robban.....sweet.

På lördag är det tydligen dags......anlagsprov !!!!!!! HJÄLP !!
Vi som hade tänkt åka till Iggejaur och träna hela helgen......verkar som ja aldrig ska få ta mig dit. *suck*
Nåja så nu måste vi lägga några spår i veckan......hm när ska de hinnas med, måste kolla kalendern.

Trött är ja, men inte tillräckligt trött för att somna utan Robban tror ja. Ska surfa runt och läsa lite bloggar och sånt innan det blir sängen. Börjar sex i morgon, bläääää.

God natt !!


Kommentarer
Ingela skrev:

Hörrödu! Inget ont om Bersika he he. Tack för en trevlig surrstund. Ha det gott! Kram

2008-09-30 | 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback